Podział reklamy pod kątem mediów

Podział reklamy pod kątem mediów

Reklama to bardzo szerokie pojęcie. Można powiedzieć pokrótce, że celem działań reklamowych jest nakłonienie klientów do zakupu produktu bądź skorzystania z usługi. Jednak sposobów na prowadzenie działań reklamowych jest naprawdę wiele. W niniejszym artykule postaramy się przedstawić podział kampanii marketingowych pod kątem rodzajów mediów.

Po pierwsze, oczywiście internet. Reklama internetowa daje ogromne możliwości. Przede wszystkim dlatego, że oferuje ona niezwykle dużo narzędzi. Dzięki temu jest ona dostępna niemal na każdy budżet. Co więcej, daje bardzo duże i precyzyjne możliwości targetowania swoich działań reklamowych.

Po drugie, reklama telewizyjna. Z tą formą reklamy spotkał się chyba niemal każdy. Mowa tu oczywiście o spotach reklamowych w telewizji. Jest to nadal skuteczna reklama. Jej minusem jest dość spory koszt, zwłaszcza jeśli mowa o telewizjach ogólnokrajowych.

Po trzecie, reklama radiowa. Jak w przypadku telewizji tak i radio jest nadal bardzo popularnym nośnikiem reklamy. Co ważne koszty reklamy radiowej są dużo niższe niż w przypadku reklamy telewizyjnej.

Po czwarte, outdoor. Jest to forma reklamy polegająca na ekspozycji billboardów oraz plakatów na terenie miasta. Jest to atrakcyjna forma reklamy przede wszystkim dla firm lokalnych. Możemy tu skorzystać z wielu możliwości. Oprócz tradycyjnej reklamy billboardowej możemy także pokazać się na przykład w autobusach czy tramwajach, którymi podróżują nasi potencjalni klienci.

Agencja reklamowa Funktional – sprawdź ofertę!

Bardzo podobną do reklamy outdoorowej jest także reklama mobilna. Polega ona na tym, że po terenie miasta jeździ auto z przyczepką, na której znajduje się nasza reklama. Jak zatem widać istnieje sporo kanałów reklamowych, z których możemy skorzystać prowadząc działania reklamowe swojej firmy.

Dodaj komentarz