Marketing swoich usług to pozornie proste zadanie, które nie wymaga od nas większych umiejętności, ponieważ każdy specjalista powie nam, że dobrze prosperująca firma będzie bronić się sama. Jest to jednak bardzo błędne myślenie, które mogło sprawdzić się kilkanaście, lub nawet kilkadziesiąt lat temu, gdy konkurencja była o wiele mniejsza, w tym momencie jeśli chcemy prowadzić świetnie prosperującą działalność, zmuszeni jesteśmy do prowadzenia szczegółowo zaplanowanych kampanii marketingowych, zarówno normalnych, jak i tych internetowych. Po pierwsze stworzenie strony która będzie się wyświetlać pod hasłem chirurgia stomatologiczna Kraków, ponieważ jest to nasza wizytówka, która ma za zadanie przekazywać całą naszą ofertę klientom, którzy będą również zainteresowani. Dzięki odpowiednio przygotowanej stronie internetowej, na której będzie również cennik, możemy przedstawić klientom swoją ofertę w pełni, dzięki czemu unikniemy telefonów z pytaniami o ceny i świadczenie różnych usług, a zyskamy nie tylko więcej czasu, ale również bardziej zdecydowanych klientów na umówienie się na wizytę. Kolejnym krokiem powinna być pozycja strony internetowej, dzięki czemu będziemy się pozycjonować pod hasłem chirurgia stomatologiczna Kraków. Samodzielnie raczej nie będziemy tego wykonywać, ponieważ zapewne nie posiadamy odpowiednich umiejętności i stosownych narzędzi do takich działań. Warto prowadzić również swoje profile w takich miejscach jak portale społecznościowe, gdyż w ten sposób szybko dotrzemy do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ostatnim krokiem będzie zaproponowanie klientom jakiś ciekawych gratisów i ofert limitowanych. Reasumując, warto stworzyć stronę, którą będziemy pozycjonować pod hasłem chirurgia stomatologiczna Kraków, Prowadzić swoje profile reklamowe w social mediach i na portalach społecznościowych, z których codziennie korzysta miliony osób, a finalnie zaproponować gratisy dla nowych klientów, żeby mogli nas poznać i zapamiętać w bardzo pozytywny sposób.